lördag, april 23, 2011

Glad Påsk

Påskafton, en dag som jag egentligen inte bryr mig mycket om. En helgdag, en högtid som jag inte firar eller på något sätt tar mig an. Inte mer än att äta godis :P Men jag kan ändå önska andra en glad helg.

Jag har varit i Umeå som ni kanske har förstått på tidigare inlägg. Igår var sista kvällen och jag satt med Ez och Adam och drack lite grann (!!!!) och spelade rollspel. Jag hade det jätte trevligt och roligt.

Spriten gick bra, det blev några få väldigt svaga groggar. Inget på kvällen eller dagen efter som gav någon effekt, följande dagar återstår att se. Jag börjar fundera på om det är allt annat runtomkring som gör det dåligt.

Har i vilket fall som helst kommit hem till min älskade sambo och mina små underbara katter. Har saknat dom massor! Så en mysig film tillsammans gjorde det bättre :)

Fick den här bilden i ett mail från pappsen och tycker att den var så söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!