tisdag, april 12, 2011

Staden

Har varit en snabbsväng på stan idag med syster och systerdotter. Linda skulle nämligen till tandläkaren så då skulle jag sitta och passa lillskruttan. Hon var så lugn och snäll, det gick hur bra som helst.
Sedan tog vi en sväng på stan och shoppade. Eller ja.. Jag köpte en liten finare väska som jag ska använda på bröllop i sommar och Linda köpte kläder till Milly.

När jag kom hem och hämtade posten blev jag förtjust över att min klänning hade kommit. Och den är så fin som den såg ut att vara på bilden! Så nu är hela min outfit inför Malin och Evas bröllop complete.

Så här fin är klänningen! - Inte min bild.

Nu ska jag snart börja med maten. Blir enkelt med stekt kyckling med ris och currysås till. Men det blir nog gott trots allt.. :)

2 kommentarer:

Tack för din kommentar!