fredag, februari 10, 2017

Fredagkväll

Nu sitter jag här, fredag kväll, och pustar ut efter veckan som varit. Min lilla donna har både varit lite jobbig och helt underbar, så som barn är!

Jag kan komma på mig ibland att sitta såhär på kvällen och gå igenom bilder och videos på lillskruttan från de senaste dagarna och bara bli helt förundrad och överväldigad över att hon är så underbar, min lilla tjej. Hon är så fruktansvärt smart och så otroligt söt (inte alls partisk, haha!) att jag trillar av stolen nästan. Jag blir så otroligt glad när jag sitter och tittar på bilderna, känner hur hjärtat slår extra hårt och all kärlek bubblar upp inom mig och jag känner mig lyckligt lottad att få ha henne här hos mig. Min underbara dotter! 

Några bilder från veckan som varit:

Sist vi handlade gick Lilja lös på baguetten :D 

Min busiga lilla sötskrutt

Så vackra ögon!

Den här veckan, har som de allra flesta veckorna, varit väldigt lugn. Vi var på Liten och Stor på tisdagen, i vanlig ordning, det blev en snabbsväng på stan igår och resten av dagarna har spenderats på hemmaplan.
I helgen ska vi på födelsedagskalas för Liljas kusin ena dagen och till vänner för att äta pizza den andra. Kan faktiskt inte komma ihåg sist vi köpte färdig pizza. Är det något vi är bra på så är det att hålla oss borta från skräpmat faktiskt. Vi gör alltid matlistor och handlar utefter dom.
Nu blir det cola och choklad framför en serie :) Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!