torsdag, februari 04, 2016

Utmaningar

Jag har bestämt att utmana mig själv 2 gånger i veckan gällande mina små problem med att göra saker med Lilja, och även att försöka göra saker hemma utan henne. Typ hinna duscha medan hon ligger och sover (fast då brukar jag försöka ta igen sömn själv, så dåligt exempel), eller hinna med att tvätta någon maskin på dagen.

Hittills har det blivit massa denna vecka faktiskt.
Har varit på promenad med henne själv, varit till tandläkaren med henne (hon sov genom hela besöket!), på affären, duschat medan hon sov.
Sedan har denna vecka blivit ganska full med annat också, besök på hemma- och bortaplan under från tisdag till fredag. Så jag går ut hårt med denna utmaning, tror inte att jag kommer att kunna bräcka mig själv nästa vecka faktiskt. Får kanske ta igen mig då istället, haha.. :)

Men jag är ganska så stolt över mig själv i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!