tisdag, februari 19, 2013

Krig

Fick hem papper ifrån Försäkringskassan igår.. Började grina. Beslutet var att det inte skulle bevilja mig sjukpenning. Dom menar på att jag är tillräckligt frisk att kunna söka jobb och jobba. Jag håller på att få en attack varje gång jag tänker på det, så jag vet att jag inte är tillräckligt stark för det ännu. Jag kommer att falla tillbaka direkt. Jag behöver tid och hjälp att bearbeta detta innan jag klarar av att ta tag i ett sådant stort "jobb".

Så just nu jobbar jag med att få ihop intyg ifrån AF och psykolog för att se om jag kanske kan få rätt till det så småningom. Men bara den här fajten gör att jag blir helt slut på, helt borta i huvudet och när jag tänker och pratar om det så mår jag bara sjukt dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!