söndag, februari 17, 2013

50-års firande

Idag var vi på ett hemligt 50-årsfirande :) Eftersom att min far fyller 50 i maj och min mor fyller 50 i maj nästa år så slog vi ihop allt. Alla syskon (Katarina, Linda, jag, Marcus och Johanna) med respektive, farmor, farfar och mormor och morfar gick alla ihop och gav dom en gåva till sommarstugan.

 Jag hade knåpat ihop ett presentkort, grattiskort och en liten låda att lägga allt i :) Katarina hade sedan sett till att de först och främst var hemma genom att "slippa" all uppvaktning på hennes egen födelsedag, samt att alla dök upp kring 13 hos mor och far (utan att dom visste något såklart) och självklart undrade vad fan som pågick! (De började nog fundera på att vi skulle fira Katarina där istället)

Så där sitter vi då allihop runt bordet och ska fika en liten tårta som syster hade köpt och då kommer sanningen fram :) Ett litet tal och fram med lådan. Förvånade över presenten blev de, men jag vet att den var mycket uppskattad! :)

 Efter fikandet så blev vi (jag, Robert, farmor och Marcus) bjuden på mat. Så jag har knappt varit hemma.. Mellan 12-20 har jag varit borta ungefär, blir lite lätt trött i kroppen efter en sådan dag.


Finaste syskonbarnen som vi fotade på plats :)

Lådan

Presentkortet

Grattiskortet



2 kommentarer:

Tack för din kommentar!