tisdag, december 11, 2012

Sen sist..

Det är mycket som har hänt sedan det senaste inlägget..

Jag har varit i Upplands Väsby på konferens med Tupperware. Var intressant att få se allt nytt som kommer och lära mig lite nya tips! Dock mådde jag inte så bra sista dagen där.. Ångesten var riktigt kraftig och jag fick kämpa med att inte gråta mitt framför alla.

Jag har varit på dop av lilla Fenja. Sötare än sötast var hon :) Det gick riktigt bra, men jag var ganska introvert.. Kvällen innan dopet fick jag veta att jag blev moster igen :D En liten pojke var det som ville komma, jätte roligt!

Det har hunnit vara både 1:a och 2:a advent. Julpyntning och julbak har jag gjort bort. Men jag får nog ta en omgång till med baket, för det mesta är redan slut.. :/

Har varit på utbildning i Mjällom med Tupperware - teamledarträning och teamledarmöte. Fick sova på "hotell" och äta julbord, himla trevligt! :)

Utöver allt detta har jag hunnit träffa vänner, tränat och varit en sväng till psykologen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!