fredag, december 14, 2012

Klar!

For in på gymmet idag och gjorde bort ett pass. Tänkte att lite träning skulle få bort mitt dåliga humör, och jag hade rätt :) Känner mig duktig som har tränat 3 ggr denna vecka!

Efter träningen tog jag mig en sväng på stan och gjorde bort de sista julklapparna. Nu är jag helt klar! Så skönt! :) Känner att jag var lite seg i år.. Jag brukar vara klar i god tid, och det här är inte "i god tid" för mig.

Även julkorten är färdiga för att skickas. Blev klar med dom igår kväll, men jag gjorde de mesta med dom när jag satt och pysslade med Louise igår. Gjorde bland annat ett bokmärke till mig själv som jag är riktigt nöjd över :)

Det är väldigt ´Jag´

Nu ska jag bara sätta mig och ta det lugnt resten av kvällen. Har två dagar nu i helgen och är fullproppad med saker jag ska göra, bland annat bakning och en show. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!