onsdag, december 19, 2012

Lista

Hittade den här listan hos Sofie. Så jag stal den och tänkte fylla i själv också så får ni se vad jag har haft för mig den senaste tiden ;) 


För 5 år sedan: 
Gick jag andra året på gymnasiet. Jag gick undersköterskelinjen och hade en helt underbar klass! :) Jag lajvade väldigt mycket under den här perioden (vilket jag ibland saknar idag) och kunde aldrig i mitt liv tro att jag skulle sitta här idag och ha en sådan underbar sambo och de två bästa katterna! :)

För 3 år sedan:
Hade vi ganska nyligen flyttat in i denna lägenhet. Vi flyttade in i mitten av november. Det var året vi blev tillsammans och vår första jul med varandra. Jag fick min allra första riktiga julgran runt den här tiden och julafton spenderade vi hos Roberts släkt och juldagen med min släkt.

För 1 år sedan: 
Gick min extra farfar bort. Det var en tung period. Men samtidigt hade jag goda vänner och familj som jag umgicks med och förgyllde min värld.

För 3 månader sedan: 
Hade jag ganska precis fyllt år. Det firades med vännerna! Jag hade även en väldigt jobbig period med min ångest och väntade bara på att få hjälp från någon håll..

Igår: 
Gjorde jag bort lite ärenden på stan med min älskling, vi sålde bort Saaben och tog det bara lugnt hemma. Louise kom upp en sväng och vi bytte julklappar. Jag fick ett underbart tennarmband som hon hade gjort! :)

Imorgon:
Ska jag åka till Docksta för lite jobb. Försöka ta mig till gymmet för att träna.

Om 1 år:
Vill jag vara nästan "frisk" från min ångest. Ha ett jobb jag trivs med och kanske vara på väg att utöka vår lilla familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!