onsdag, april 18, 2012

Update

Längesen jag skrev något nu. Vilket beror på ångesten. Har inte alls mått bra den senaste tiden, har knappt klivit upp ur sängen. Men idag känns det lite bättre i alla fall.
Dessutom har jag haft stora problem med skolan och att jag inte kommer att få hjälp eller stöd från lärarna utan ett intyg från en läkare. Och utan det stödet finns risken att jag inte klarar kursen, vilket skulle få mig att må ännu sämre än att pina mig igenom den tror jag.
Så på fredag har jag en telefontid för att förhoppningsvis få ett intyg som jag kan skicka till alla inom universitetet. Dessutom ska jag förhoppningsvis sättas upp på listan till en psykolog så att jag kan få KBT. Äntligen någon konkret hjälp, hoppas bara att det går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!