tisdag, april 24, 2012

Helgen

Jag måste berätta om helgen som har varit. Vi hade nämligen en till pysseljunta i vårt lilla gäng, men nu har vi dessutom gått steget längre och bildat en förening med namnet Pysselmakarna. Så om Du vill vara med och pyssla med oss så är det bara att kasta iväg ett meddelande :)

Pysslandet i helgen bestod för mig att jobba i mina album. Under lördagen gjorde jag 4 sidor i mitt eget album och under söndagen gjorde jag 4 sidor i det nya albumet för året. Dessutom kastade jag ihop ett litet gulligt kort idag :) Här nedan ser ni bilder från alstren, ni får dock ursäkta den värdelösa kvalitén på bilderna.


Lördagens kreationer: 

Syster Johanna
Mediumet Terry Evans

Borgvattnets prästgård

En dag på Trysunda


 Söndagens kreationer:

Rasmus

Lova

Hockey i Fjällräven Center

Skotertur med Hållenflickorna

 Dagens kort:

Kort. Klänning vikt av Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!