torsdag, april 05, 2012

Jobb?

Har varit på skolan idag. Men det var bara grupparbete, så jag satt bara med två till från klassen. Vi var jäkligt effektiva. Har nästan skrivit klart hemtentan och är snart klara med vårat pass! Känns riktigt bra!
Så nu har jag faktiskt lov från skolan fram till på tisdag. Nice! :)

Har varit ute och sökt sommarjobb idag. Inte direkt någon lycka. Har även suttit och ringt runt på några ställen igår, men har väl inte direkt något napp ännu.
Någon som känner för att ge mig jobb kanske? Behöver ju ett nu till hösten också.
Det värsta vore om jag måste tillbaka inom äldrevården. Jag vägrar gå tillbaka, men om jag måste in på arbetsförmedlingen så lär jag väl behöva gå tillbaka dit, vilket kommer att innebära ännu en sjukskrivning. Så jag nappar på i princip vad som helst så länge det inte är vården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!