torsdag, april 26, 2012

Dagens prövningar

Jag överlevde dagens prövningar. Det vill säga dagens redovisning av vattenpasset. Var extremt nervös innan och till och med illamående. Men jag lyckades ta mig igenom det, utan några allt för stora fel hoppas jag.

Hann inte mer än hem innan jag for iväg igen. Det var nämligen återigen dags för min mediala utvecklingscirkel. Det är så intressant att gå den och man lär sig så otroligt mycket varje gång. Efter den umgicks jag en stund med Jonsingen :)

 Just det ja, har ju glömt att berätta den något goda nyheten! Jag har jobb 1 månad i sommar. Vilket är bättre än ingenting.. Så jag får nöja mig med det jag får. Har trots allt sökt på ca 15 ställen.

Nej, nu ska jag he mig i säng. Ska nämligen träna och jobba i morgon! Kommer att vara riktigt trött på måndag tror jag. Har tränat både igår och idag, ska träna i morgon och på söndag och lördagen ska jag ut och dansa. Kommer inte att ha rört på mig så mycket sen jag var typ 3 år gammal eller nåt ;P


Jag och Rasmus är vänner idag i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!