tisdag, april 24, 2012

Post

Nu har bloggens utseende ändrats ifrån min sida, dvs. där jag skriver inlägg osv. Helt värdelöst är det. Ologiskt och inte alls praktiskt, snarare mer förvirrande. Så om det blir konstiga inlägg framöver så är det p.g.a. den nya funktionen.

I vilket fall som helst så var det inte det jag skulle skriva. Fast först och främst kanske ni undrar varför jag sitter och skriver det här mitt i natten? Jo, jag kan inte sova. Är jätte pigg. Borde dock inte vara det, för jag klev upp tidigt för en gångs skull i morse och har dessutom varit på ett träningspass of doom. Så jag borde vara trött, men det är jag inte längre.

Trots allt detta svammel ska jag äntligen skriva om min ursprungliga tanke bakom inlägget, nämligen min vän Emma. Emma har flyttat härifrån och bor numera uppe i Kalix, vilket innebär att vi nästan aldrig träffas. Så idag när jag kom hem från skolan ligger ett underligt litet papper i brevlådan, adresserat till mig märker jag dessutom.
Väl inne ser jag att det är ett litet vykort från Emma, jag blev helt överlycklig! Ett tankfullt brev bara till mig! :) Tack underbara Emma!!!

Mitt brev



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!