söndag, november 06, 2011

Seg söndag

Var fest igår, som faktiskt avslutades ganska tidigt. Kom i säng i vanlig tid, dvs runt 1. Men har sovit jätte konstigt ändå och är riktigt seg. Mår som alltid illa på kvällen även fast jag är nykter, och det gjorde jag igår kväll/natt också. Förstår verkligen inte varför..?

Idag har jag i alla fall pluggat. har suttit och handskrivit 31 sidor från åhörarkopiorna som jag ska sitta och råplugga på nu. Men det som jag är mest stolt över är att jag inte har ångest över att det är tenta i morgon! Hur bra är inte jag?! Fast man ska inte kasta sten i glashus som man säger, det finns fortfarande tid kvar...

Har även skickat in min allra första tupperware-order. Spännande sånt där.. Ser alltid så mycket svårare ut än det är. Men som tur är har jag min mentor Sofie som hjälper mig :)

Nu är det dags att plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!