onsdag, november 02, 2011

Anastasia

Idag har jag nästan bara umgåtts med Anastasia :) Vaknade lite halvsent och tog det bara lugnt. Tittade på lite serier och hade det gott. Men sen ringde Nastia och ville träffas på stan. Absolut sa jag! Så vi tog oss en fika på stan där vi pratade om allt mellan himmel och jord. Därefter tog jag mig själv en sväng på stan för att inhandla julklappar (har bara 5 st kvar nu!) som jag dessutom har slagit in också.
Mat intogs hemma och hockeyn i vanlig ordning blev hos Micke och Sofie. Dock stannade jag inte länge och for och simmade med Nastia, mycket trevligt. Skulle nästan vilja ha ett kort på motionssim, men det får nog bli längre fram när ekonomin tillåter.

Så allt som allt har det varit en mycket bra dag. Dock har jag inte börjat plugga än till tentan som är nästa vecka. Så från och mer i morgon måste jag verkligen plugga!

Fina Nastia! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!