onsdag, november 16, 2011

Elände

Tänkte uppdatera er läsare lite grann om min situation. Som bekant så skriver jag nästan aldrig när jag mår dåligt, och så är även det här fallet. Har mått dåligt sedan i söndags, tänker inte gå in på detaljer här. Men det är en av de värsta omgångarna som jag har mått dåligt. Så jag har varit hemma från skolan och knappt tagit mig upp ur sängen.
Inte nog med att jag har haft mycket ångest så har jag även mitt uppe i allt fått mens och mensvärk of doom. Har haft helt sjukt ont idag att jag knappt kunnat sitta eller stå upp.

Det har helt enkelt varit 4 dagar av elände. Får se hur morgondagen ser ut. Men både ångest och värk ligger kvar så det kanske blir en hemma dag till, får se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!