söndag, november 20, 2011

Konsulent

Har jobbat ikväll, som konsulent. Gick riktigt bra faktiskt. Kunde ta mig igenom allting själv och känner att jag börjar få lite bättre koll nu. Men jag måste definitivt läsa in mig lite mer på alla produkter.

Ångestmässigt så mår jag bättre idag, trots allt från helgen och föregående vecka. Får väl dock se hur det blir i morgon. Ska gå på ett seminarium (typ) utan att ha fått någon information alls om vad jag ska göra. Så det kan ju bli roligt.. Eller inte. Särskilt inte om jag känner min ångest rätt.

Jag skulle kunna vara en ångest konsulent också :P

'Hej och välkommen! Jag heter Anna och är en erfaren ångest-konsulent.
Idag ska vi titta på olika former av ångest och hur de fungerar i vardagslivet. Var, hur och när de kan förpesta ditt liv. Någon som är intresserad av en eller två demonstrationer?'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!