torsdag, september 02, 2010

Paket

Jag har fått alla mina paket nu :) Från Ellos, en tröja, ett par strumpor och trosor. Från Bokia, en present och en annan användbar bok. Från Jotex, 2 bäddset.
Jag är mycket nöjd. Ska börja kolla igenom boken nu när jag går och lägger mig.

Jag har ju även påbörjat kursen nu. Första dagen i måndags. Det var en föreläsning och lite läsning. Nu har vi påbörjat ett seminarium. Det är ganska intressant, men jag tycker ändå att det är lite svårt.. Men jag ska nog ta mig igenom det. Förhoppningsvis.

Mickan fyller år idag också. 20 år. Grattis gumman! <3

Rasmus fick ingen kastrering idag. Det blev uppskjutet pga för lite personal. Så på måndag är det den stora dagen. Tycker lite synd om honom faktiskt, men han överlever det.

Nu ska jag börja dra mig till sängs.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!