onsdag, september 22, 2010

Inte min dag idag..

Dagen började helt värdelöst och fortsatte så rätt länge. Kunde inte ta mig upp ur sängen. Jag försökte verkligen få upp ögonen men det gick inte. Det var som en osynlig kraft tvingade ner dom igen ;P Hehe.
Kom upp till slut i alla fall, åt frukost och kilade runt och gjorde inte så mycket. Insåg att en bok skulle vara inlämnad igår vilket resulterade i att jag var tvungen att fara på stan. Så jag packade och begav mig mot bussen. Nästan framme inser jag att jag har glömt boken! Senil? Tror det.. Så det var bara att pallra sig hem och invänta nästa buss. Vilket jag under tiden stoppade i en tvättmaskin (hade bokat tvättmaskin ons. och tors. i tron om att det var tisdag idag :S). Väl på stan så letar jag nya skor. Hittar inget till bra pris så uppgivet går jag och lämnar tillbaka boken (med en förseningsavgift på hela tre kronor, som är precis det jag har kvar i min börs). Tar mig mot affären och hittar Nordlanders på vägen dit. Kilar in och ser att de har flyttnings-rea. Halva priset på allt. Hittar till slut ett par jag vill ha, går till kassan i tron om att de kostar 250 kr (halv priset) men får endast betala 125 kr! Vilket kap tänkte jag och ville handla mer. Men gick istället på Ica. Kilade runt och hittade det mesta jag skulle ha. Inser efter att jag har betalat att jag har glömt halstabletterna till Robert, blekningsmedlet jag ska använda i morgon och ta ut extra pengar för födelsebarnet idag.
Vilken dag.. Inte riktigt min dag tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!