söndag, september 12, 2010

Födelsedag! :D

*Sjunger "Ja mår jag leva, ja mår jag leva, ja mår jag leva uti hundrade år.."*
Hihi.. Det är min dag idag. Fast det var lite min dag igår också och i förrgår :)
I fredags kom Kamilla och barnen. Fick blommor, väggdekoration och en teckning av Sofie. Vi åt tacos och fikade :) Mysigt.
I går kom hela släkten och alla vännerna. Eller ja nästan iaf. Alla i släkten som betyder något typ. Fick massa bra saker. Blommor, en våg, pengar, lotter och mindre skuldsättning :) Efter middagen så kom alla vännerna (förutom Malin och Eva för dom hade lite av en kris och Mickan). Vi fikade och myste. Jag drack några glas vin, själv! Lite tråkigt, men det blev en lugn kväll som jag ville ha det. Kanske lite tråkigt att ingen av de jag bjöd på vinkväll ville komma till det förutom Samuel. Men, men.. Man kan inte få som man vill jämnt.

Idag vaknade jag av att min älskling kom med frukost på sängen. Ljus, mackor och the. Mums :)Fick även min present då (som jag för övrigt hade bett om att få idag), ett jätte fint hjärthalsband :) Massa pussar till han! <3
Har dessutom ätit jätte god middag som jag hade beställt till idag, kycklingrulle á la Robert med färsk pasta. Nom, nom. Ska äta hallonpaj senare ikväll dessutom.
En superduper bra helg helt enkelt! Bästaste födelsedagen ever! :D

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!