fredag, september 27, 2019

30 år

Jaha, då har man passerat gränsen och fyllt 30 år nu då.
Fyllde år den 12:e och när jag klev upp fick jag världens bästa present av min fina familj, en iRobot robotdammsugare. Den går redan varm här hemma, haha! Efter pluggdagens slut for vi ut och åt middag, bara vi i familjen. Supermysigt och gott!

Helgen därpå hade vi kalaset här hemma. Vi firar inte vanligtvis oss vuxna numera, men när vi fyller jämt håller vi i kalas. Så jag hade bakat bullar, fem olika sorters kakor och två olika sorters kladdkaka, utöver en smörgåstårta som jag köpte. Fikat räckte kan vi säga, haha! Men jag glömde fota allt, så jag har inte alla dekorationer och inget av fikat på bild tyvärr. Blir så när man är klar i sista sekund och gästerna väller in samtidigt, glömmer som bort allt det där då. Men gott var det i alla fall! :)

Fick pengar och presentkort av alla. Så nu kan jag inhandla de där specifika sakerna jag ville ha själv.
En del är redan på väg hem och en sak ska jag införskaffa nästa vecka faktiskt :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!