torsdag, januari 02, 2020

Lilja 4 år

Lilja fyllde 4 år den 20 november 2019. Vi väckte henne och sjöng och gav ett paket. Resten skulle hon få när hon kom hem efter förskolan.
Jag skjutsade dit tjejerna och allt rullade på, trodde jag. Min telefon hade tydligen fått något fel så det gick inte att ringa till mig. Men till slut fick Robert tag på mig som var på väg till förskolan för att hämta vår stora tjej som hade gjort illa sig på skogsutflykten med förskolan. In på akuten fick dom åka och sy ett stygn. Hon var så duktig och rörde inte en min när dom tvättade, bedövade och sydde. Helt ofattbart!

Det blev i alla fall en kortare dag så efter det fick dom komma hem allihop och hon fick ändå sina paket och lite fika efter middagen.
Helgen efter hade vi kalaset med ballonger, kakor och tårta. Med frost-tema såklart!
Förstår inte att hon är så stor redan, tycker att tiden går så himla fort just nu. Hon växer så att det knakar (är lika stor som en 6-åring!) och pratar gör hon allt mer. Ojoj, så stor hon är nu! Min fina Lilja!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!