fredag, september 06, 2019

Long time no see

Oj, nu var det riktigt länge sedan jag var här inne. Livet har kommit emellan, jag har inte haft ork att uppdatera riktigt. Men jag hoppas att hösten blir bättre.
En uppdatering om vad som hänt sen senast tar vi nog längre fram, ville egentligen bara titta in och visa att jag lever.
Kan dosck berätta att jag har börjat plugga nu, den här veckan faktiskt. Programmet för Hälsa och Rehabilitering i arbetslivet, ett 3 årigt program på Mittuniversitetet som avslutas med en kandidatexamen och titeln Rehabiliteringsvetare. Det ska bli riktigt spännande faktiskt. Mer om det längre fram. Just nu är fokus hemmet, plugget och mitt 30-års kalas som är på intåg. Efter att det lugnat ner sig lite och jag landat i allt återkommer jag med allt! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!