måndag, december 31, 2018

Ommöblerat

Vi ska snart börja renovera ett rum som ska bli Liljas nya rum, så får Emirah ärva hennes gamla. Det rummet innhyser för tillfälligt skötbord och Emirahs kläder samt att det var mitt pysselrum. Men igår tog vi och nästan tömde rummet på det oväsentliga där inne, det vill säga mina pysselsaker. De får numera husera på kontoret nere.

Mitt i allt stök och städning så fick jag för mig att möblera om på Liljas rum också (sådär någon månad innan hon ska byta rum helt, haha). Så allt fick en annan plats, det blev ett helt nytt rum. Skulle väl egentligen velat ha någon möbel till där inne, men vi har inget så det fick bli lite kalt på några ställen, eller vi kanske ska kalla det luftigt, haha.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!