lördag, december 31, 2016

Ett gott slut och ett gott nytt år!

Vill önska er alla ett gott slut på det här året och ett gott nytt år!

2017 närmar sig med stormsteg och vårt nyårsfirande i år blev extremt lugnt. Middag i Komnäs med Roberts familj. Sedan åkte vi hem, lade Lilja och nu blir det chips och film i soffan. Alldeles lagom för min del.

Kommer nog att lägga mig innan tolvslaget för att orka med natten (vi vet inte hur pass orolig hon kan tänkas bli p.g.a. av alla smällare och fyrverkerier) och morgondagen, men det är helt okej. Känner inte att jag behöver fira något, förutom kanske att jag har fått tillbringa ett helt år med min dotter och se hennes enorma utveckling som har skett. Det är det jag är tacksam för över att fått ha upplevt detta år! Och det är det jag ser fram emot under nästa år, att få fortsätta följa hennes utveckling och finnas där för henne.

Med det sagt så önskar jag er en trevlig kväll och en god fortsättning på det nya året!

Tjejen med de största och vackraste ögonen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!