onsdag, juni 01, 2016

Shoppat loss!

Jag har beställt massor av sakerna senaste dagarna känns det som. Inte konstigt att pengarna tar slut så himla fort! Men det är saker som behövs och jag tänker noga igenom innan jag bestämmer mig.

Först och främst har tackkorten från namngivningen kommit och skickats iväg. Jag har beställt MASSOR av bilder från Fuji för fotoalbum, scrapbooking, fotoramar och Liljas "Mitt första år"-bok.
Så jag inväntar på 200 bilder, haha!

Tackkorten från optimalprint

Jag har även beställt en hållningssele, som man använder för att träna och förbättra sin hållning. Och jag har ju världens sämsta hållning, vilket framförallt märks nu när jag bär Lilja mycket (tungklumpen!) då jag ofta blir trött och får ont. Så jag hoppas att denna ska hjälpa så att jag blir påmind att sträcka på mig! Jag får göra en utvärdering sen.

Bild lånad från CDON.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!