lördag, juni 11, 2016

Middag

Idag har jag och Lilja inte varit hemma särskilt mycket på eftermiddagen. Först var vi till min kollega på personalfest. Men vi var bara där i ca 2 timmar eftersom att vi skulle vidare på nästa event som började halv fem. Dessutom tycker jag inte att det är okej att ha med Lilja på ställen där det är mycket alkohol som flödar och där människor är fulla (vilket det inte var där och då).

Stylad
Nästa event var då i alla fall en middag. Min mamma och pappa bjöd hela syskonskaran med respektive och barn på middag, för att de hade fyllt år båda två. Vi åt på Matcompaniet och de bjöd på allt. 3-rätters blev det för mig! :)

Gratinerad Chevré med honung och valnötter till förrätt (var så hungrig att jag glömde ta bild, haha!)
Filet Mignon med klyftpotatis och bearnaisesås till huvudrätt.
Chokladkaka med grädde till efterrätt.

Huvudrätt och efterrätt

Lilja skötte sig jätte bra! När vi kom dit var det även ett fotbollslag med killar i 25-30-års åldern som satt bredvid oss. Lilja satt och charmade varenda en som gick förbi tror jag, haha! Det ska visst börjas i tid, haha! Flera av dom vinkade tillbaka och log mot henne, de tyckte nog att hon var rätt så söt och charmig ;) Men hon blev lite grinig och trött på slutet så det blev en promenad med vagnen och amning i bilen, men det gick bra det också!


Håret

Idag gjorde jag en inbakad fläta uppe på hjässan som sedan slutade neröver. Håret fram på sidorna var draget bak och satt fast inunder flätan och även inbakade de. Tycker om den här frisyren jätte mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!