tisdag, december 29, 2015

God Jul & Gott Nytt År

GOD JUL 
GOTT NYTT ÅR


I år hamnade julaftonsfirandet hos min familj. Vi var föräldrarna, alla syskon med familj, samt farmor (men "bara" det blir 18 st inkl barn)
Vi var nere i Ytterböle där vi tittade på Kalle, åt mat och öppnade julklappar. Lilja fick mycket fina saker. Kläder, sänglampa, Mitt första år - bok, pengar m.m. Alla väldigt uppskattade presenter!
Blir spännande nästa år då hon kommer att vara 1 år och 1 månad :)

Juldagen skulle firas i Komnäs men tyvärr blev jag febrig på julaftonskvällen och natten fortsatte bara i feberns tecken. Men jag tar det i ett annat inlägg.


Lilja är julfin (dock inte minen) 

Nyår som är i övermorgon kommer att spenderas på hemmaplan själva, mest eftersom att jag inte är helt frisk ännu, men också för att vi vill ha en lugn kväll med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!