tisdag, augusti 04, 2015

Stödbälte

Har beställt ett stödbälte nu som jag ska försöka använda då jag har börjat få problem med bäckenet när jag går och står mycket. Så igår på jobbet började jag få riktigt ont, var tvungen att ta en alvedon för att inte bli grinig på alla arbetskamrater :P
Så idag fick jag hem rätt längd på det. Får se om det hjälper, hoppas det. Känner inte för att bli sjukskriven.

Lillan har börjat bli mer aktiv nu. Varje morgon och kväll är det full rörelse där inne och det märks att hon blir starkare. Det är kraftigare rörelser och nu kan Robert känna henne också. Riktigt mysigt att kunna dela det med honom nu, så att han också får lära känna henne lite grann.

Magen växer så att det knakar. Fick ta ut min navelpiercing i helgen då jag hade börjat bli röd och irriterad. Så den kanske ryker för alltid nu. Får se om hålet finns kvar sedan och hur det ser ut. Men annars är det inte hela världen om det skulle försvinna heller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!