tisdag, juli 28, 2015

Hemma

Fick hem min älskade make en dag tidigare än beräknat. Han kom hem redan på fredagen. Så jag förbjöd honom att planera in något, utan att jag ville ha en myskväll. Så det blev tacos, film och godsaker. Helt perfekt kväll och lycklig var jag över att ha honom hemma. Kunde sova gott den natten kan jag säga :)

Sen dess har vi umgåtts mer eller mindre varje dag. Jag har ju jobbat under veckan, men annars har vi spenderat tid med varandra, även om vi har varit borta eller haft folk här hos oss. Jag är nöjd så länge jag får vara nära min underbara karl.

Nu har han sin sista semestervecka så vi får se vad som hittas på då. Jag har två lediga dagar, men de flesta dagarna jobbar jag ju bara halvtid, så vi hinner umgås massor ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!