tisdag, juli 21, 2015

Separationsångest

Jag blev gräsänka igår och kommer att vara det fram till på lördag. I princip en hel vecka själv. Jag har sådan separationsångest att jag känner mig löjlig. Riktigt löjlig, precis som ett barn. Men jag vet att jag inte ska nedvärdera mig själv heller på grund av ångesten. Jag måste bara acceptera den och försöka göra det bästa. Men just separationsångest är bland det värsta.. Jag har ingen Robert som är här och stöttar och tröstar. Jag måste fixa det själv och ibland känns det inte som att jag gör det..
Grinade och hade ångest på söndag kväll, måndag morgon och hela måndag eftermiddag/kväll/natt.
Har typ rödsprängda ögon kvar från igår och idag på jobbet har tankarna snurrat hela tiden. Känner mig helt värdelös och känns som att jag kommer att falla ihop. Väntar bara på nästa "attack"..

Men det är bara att bita ihop och försöka stå ut ett litet tag till.. 4 nätter till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!