torsdag, maj 30, 2013

Tröskel

Har blivit riktigt förkyld nu de senaste dagarna.. Känner mig sämre och sämre för varje dag. Idag på jobbet satt jag bara och stirrade på papprena. Kunde inte förstå vad jag skulle göra av dom. Satt säkert i 2 minuter och stirrade innan jag faktiskt förstod vad jag skulle göra.. Arbetet i kassan var nästan lika hemskt. Hade ont  i huvudet och fick anstränga mig ordentligt för att se vad det var jag slog in i kassan..
Det jag ville komma till var att jag får så mycket lägre ångesttröskel när jag är sjuk. Det krävs inte alls särskilt mycket innan jag mår dålig och ligger och grinar i sängen. Usch så jobbigt det är.. Får bara så sjukt låg toleransnivå och blir på dåligt humör nästan hela tiden.
Får väl se hur det går i morgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!