söndag, maj 12, 2013

Helgen

Helgen har varit övervägande bra. Det har varit bra och dåliga stunder. I Fredags efter jobbet åkte vi ut ett gäng och åt middag på Public. Vi blev jag, Robert, Johan, Anton och Magnus. Jag tog en Oxfilé plankstek och ljummen chokladkaka till efterrätt. Jätte gott var det! Efter middagen drog vi iväg till Framnäs och Bishops Arms för en liten pubrunda. Men då klockan började närma sig tolvslaget gjorde vi kväll. Åkte hem och lade mig i sängen nästan direkt. Var riktigt trött efter denna lååånga vecka.

Lördagen blev därför väldigt lugn och skön. Det jobbigaste jag gjorde var att ta en tur på affären och duscha. Men välbehövligt var det med en "göra-ingenting-dag". Dock fick jag riktigt mycket ångest på kvällen just för att jag inte hade gjort något vettigt.

Detta styrde vi upp idag. Städat, diskat, fixat jobb, planterat och organiserat lite överallt i lägenheten. Känns riktigt bra att få gjort bort allting. Så nu ska jag ta det lugnt den sista timmen innan jag ska sova.

Oxfiléplanka
Efterrätt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!