onsdag, maj 01, 2013

Icke närvarande

I och med mitt nya jobb kommer jag knappt vara kontaktbar de närmaste dagarna. Först och främst eftersom att jag inte har möjlighet att använda telefonen och för det andra för att jag är helt slut på när jag kommer hem. Trots att jag bara har ca 75% så klarar jag inte av att göra så mycket på kvällarna. Jag är trött på morgonen och på kvällen, orkar nästan inte göra någonting. Går dessutom och spänner mig och har massvis av ångest inför varje jobbdag nu från början så det gör också att jag blir trött.

Idag har jag till exempel jobbat till 15, var på gymmet till 17.30, åkte hem, åt middag och lägger mig i sängen redan 21. Orkar inte mer än så.. Blir helt slut på i huvudet och i kroppen..
Så därför kommer jag inte att vara särskilt närvarande närmaste tiden. Jag hoppas att ni har överseende med detta, det är inte att jag "dissar" er, jag har bara inte så mycket tid och ork just nu, har nog med att klara av att överleva själv just nu.

Tack på förhand!

Bild från Google


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!