fredag, februari 17, 2012

Vardagsrum

Har mitt nya fina och färdigställda vardagsrum nu. Är så otroligt nöjd med allting. Nu är det precis som jag vill ha det. Kommer att spendera mycket tid där framöver och bara vara! :)

Här får ni se lite bilder så att ni förstår vad jag pratar om.

Ny soffa, matta, bord och gardiner :) 

Fåtöljen bor på andra sidan nu

Hyllan får ligga numera

Mys med ljuslykotor

Fick fina blommor av min älskling igår :)

Nu när jag har ett fint vardagsrum att vistas i, och jag har gjort bort en riktigt tuff vecka, så ska jag ta mig ett glas vin och mysa ner mig i soffan! :)

2 kommentarer:

  1. Det blev jättefint vännen! Längtar tills jag får komma och se det i verkligheten :)

    Finns egentligen bara en anledning till att jag inte vill ha helg och det är för att jag måste göra en jättejobbig konfrontation imorgon mot ett par människor som jag älskar allra mest.. Men det kan vi ta när vi ses..

    Kram på dig och hoppas du får en underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Superfint blev det,vi ska komma förbi och spana in.
    Mats har ju surrat en hel del on Kinect :D
    Kanske Ines får pröva...hon har ju börjat med hoppgunga, så om man håller henne i den framför teven så ser det ut som om hon flyger på bilderna...HAHAHAHA!!
    Dålig faster :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!