söndag, februari 12, 2012

Valross träning

Har tränat (zumba) för första gången idag på typ 4 månader. Man tappar fruktansvärt mycket på den tiden kan jag säga, kände mig som en valross på land ;P Det var fruktansvärt jobbigt, men välbehövligt. Lär ha träningsvärk of doom i morgon.. Jag insåg under passet att jag måste bli mycket mer hälsosam, starting tomorrow.

Har i alla fall duschat nu också och ska få gå och lägga mig i min nybäddade säng, underbart! Det finns nästan inget som slår det.

Imorgon är det praktik. Ska bli jätte roligt och intressant, men jag är jätte nervös samtidigt. Tänk om jag inte är tillräckligt bra?! *Jisses!*

Är riktigt trött nu efter en hel helg med jobb och fortsatt skola/jobb/praktik nu till veckan. I need my säng, NU!

Bild från google


1 kommentar:

  1. Gud, du är ju grym vännen! Du har inget att oroa dig för! Jag lovar! Lycka till imorgon och se till att ha kul. Glöm inte att praktiken är en del i utvecklingen med, så efter dessa veckor kommer du vara ännu grymmare! :) Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!