måndag, februari 06, 2012

Nedåtgående

Har inte alls haft någon bra dag idag.. Vaknade i morse och hade jätte mycket ångest. Vilket innebar att jag blev hemma från skolan idag. Känns inte alls bra när det är obligatoriskt, men vad gör man när man är sjuk?

I vilket fall gick jag och la mig igen i förhoppningen om att sova bort det. Det allra värsta är borta men det är inte bra. Men jag satsar på att kunna åka i morgon, vilket jag måste. Har dessutom examination på alla nya behandlingar och produkter på fredag. Behandlingarna tror jag att jag kan, men produkterna kan jag ingenting om än.. Behöver plugga, men precis som igår så har jag inte haft energi till sånt idag. Har mest bara varit.

Har faktiskt varit duktig och tvättat en maskin, men det är nog allt. Dessutom kommer det folk hit som ska köpa soffan och tvbänken ikväll vilket gör mig jätte nervös eftersom att Robert jobbar över. Så jag måste möta dom själv.. Har jag redan ångest så blir sådana små petitesser jätte jobbiga. Uscha!

1 kommentar:

  1. Inge kul med det där :( behöv du surra med någon som haft det där men lyckligt nog kunna lägga det bakom mig, så har du mitt nummer.. u go girl =)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!