torsdag, januari 26, 2012

Strulmaja

De senaste dagarna har jag strulat till det som ingen annan kan tror jag, ska dra några historier för er.

Under fredagen var jag ut på krogen och vann pengar på black jack. Dom pengarna tänkte jag köpa nattmat för, så jag ringde min skjuts, Robert. Men då han aldrig svarade fick jag ta taxi hem.

I lördags var vi iväg på festligheter, men jag drog mig hem tidigt och fick ta Roberts nyckel. På måndagen när han kom hem från jobbet så var nyckeln inlåst. Han fick komma till mig på skolan där vi höll på med behandlingar. Fick springa ut handduk och ge honom mina nycklar och mitt kort, då han skulle handla.

Dagen efter ska jag på skolan och inser att Robert har mitt kort, vilket jag behövde för att fylla på mitt busskort.

Dagen efter firade vi lilla Sofie på Burger King, på vägen ut emärker jag att jag har förlagt mitna vantar, men inser snabbt att de ligger på biltaket.

Så, nu har lite att skratta åt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!