onsdag, januari 11, 2012

Anteckningar

Blir så frustrerad....!
Till förra tentan hade jag inte varit på en enda lektion för att jag mådde dåligt. Sista veckan satt jag och gjorde alla uppgifter och skrev ihop anteckningar på det viktigaste att plugga på till tentan. Så kvällen innan är jag helt klar och kan äntligen plugga på tentan. Som jag trodde blev jag då inte godkänd så min omtenta är nu på lördag. Men har jag sparat mina anteckningar? Tydligen inte för jag hittar dom inte någonstans. Har letat överallt snart tror jag. Men jag är nästan helt säker på att jag sparade dom för att jag visste att jag inte skulle bli godkänd. Jag blir bara så frustrerad, för mitt minne är kasst och nu tydligen mitt omdöme också eftersom det verkar som att jag har slängt dom... *mutter*

3 kommentarer:

  1. Har du kollat alla dina anteckningsblock? Du skrev ju dem i ett sådant. Kanske har du bara blandat ihop några block eller så. För du har väl inte slängt ett helt block utan att komma ihåg det? Lättare att göra sådant med lösa sidor. Hoppas du hittar dem! Kramar!

    SvaraRadera
  2. För du har väl inte slängt ett helt block utan att komma ihåg det?


    Yes she can ;)

    SvaraRadera
  3. Saken är ju det att jag rev ut sidorna för att ha dom lättare till hands.. Och nu har dom försvunnit.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!