söndag, januari 15, 2012

Lördag

Igår var en dag full av händelser känns det som.
Först och främst var jag och skrev min tenta på morgonen. Det gick ganska bra så har jag tur blir jag godkänd, jag håller tummarna.

Därefter tog jag bilen och beställde en hallmöbel som kommer till veckan :) Ni får vänta och se vad det är för något till dess.

Efter att Robert spelat bandy klart fixade vi telefonen åt honom också, så nu har vi varsin experia ray. Och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med den hittills :)

Hockeyn stundade och vi åkte till Sofie och Micke för att se matchen/umgås. Kort därefter bar det iväg till Samuel och Nastia där vi spelade spel (och självklart så vann jag och nastia ;P) och tittade på film. Eller ja, värdparet tittade i alla fall. Jag och Robert somnade till filmen. Men till mitt försvar så hade jag suttit och druckit flera glas vin och klev upp tidigt till tentan. Så jag var trött och full och somnade därför.

Men hela dagen kändes riktigt bra faktiskt, en lagom full dag med roligheter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!