lördag, januari 21, 2012

Hemmakväll

Vakande ordentligt bakis i morse och för att klara av dagens alla upptåg intog vi först frukost på Burger King. Gött som tusan att äta bakismat, en av de godaste måltiderna faktiskt.
Precis efter det bar det iväg till Åsliden för att fira lilla Sofie. Och efter en kort sväng hem bar det iväg till nästa ställe, nämligen Magnus och Isabell. Men jag tog mig bara en fika i princip och for sedan hem. De andra är kvar. dricker och umgås.

Men jag har känt av min ångest ganska mycket idag och vill verkligen inte ge den någon större anledning till att göra det värre för mig. Så jag har suttit hemma själv och tittat på Thor. Hade till och med köpt chips, dricka, dipp och godis. Men det allra mesta blev kvar faktiskt, hade inte riktigt samma sug efter det nu.

Nu när tröttheten och ensamheten smyger sig på så har jag tagit en tablett för att slippa min ångest och få sova. Så nu blir det sängen för mig och får förhoppningsvis sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!