måndag, april 12, 2010

Vårkänslor

Höll på att köra åt skogen idag, igen.. Det var lite för mycket grus på vägen och jag hade lite för hög fart, vilket resulterar i att jag slirade och nästan åkte in i räcket. Men jag gjorde inte det, det fick bra, som tur var.

Men nu är våren här! Var ute häromdagen och såg små blommor som hade sprungit fram bredvid snön. Det såg ut som liljekonvalj, men jag är inte säker. Nu börjar vi dessutom ha balkongdörren öppen, varmt och skönt.

P har inte varit här lika mycket nu som för typ två månader. Det är jätte bra. Men jag ska ändå inte gå till skolan på ett tag framöver. Hoppas bara på min plan nu.

Tusan, det var något mer jag skulle skriva ner. Men nu har jag glömt det. Ovanligt, knappast. Haha.

Nej, nu ska jag gå och titta på film med älsklingen.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!