söndag, april 04, 2010

Bra helg

Oj, vad det var längesen jag skrev nu, eller åtminstone känns det så.
Hela helgen har varit bra, för en gångs skull. I fredags så var jag på konsert. Jag satt och såg String Sisters. Sex världsberömda violinister från hela världen var här och spelade. Det var riktigt bra!
Igår var jag, R och två kompisar ute och pimplade, grillade och hade det trevligt. Ingen fisk dock. Film blev det sen på kvällen med samma gäng. En skräckis, eller jag nästan mer en thriller. The Orphan hette den i alla fall. Helt okej. Det var inte som man hade väntat sig i alla fall. Spännande. Men jag trodde att jag var hemsk när det gällde att titta på skräckfilmer, men jag har hittat en som är mycket värre än mig. Det känns lite bra faktiskt att jag inte är den som blir mest rädd för en gångs skull. Hihi.
Ikväll blir det spelkväll. Massa folk, massa spel. Det blir nog roligt.

Håller på att tvätta idag. Det behövs verkligen. Hade egentligen tvättid igår också, men det kom jag på ute på sjön med pimpelspöet i handen. Det blev ingen tvätt igår alltså, var knappt hemma på hela dagen. Men idag blir det lite gjort i alla fall.
Katterna är bannlysta från sovrummet igen. Kissen kissade i sängen igen, eller rättare sagt i min säng, på mitt täcke. Två gånger!

Vill ha tisdag snart. Mest bara för att alla jag vill ha tag i faktiskt är på jobbet då. Har massa samtal att ringa och fler CV att dela ut.

Längtar till sommaren. Var ute i solen lite snabbt och det var så härligt. I skuggan är det kallt, men solen värmer ganska bra. Tycker om vår, men tycker om sommar ännu mer. Jag har ju så mycket planer för sommaren också. Det kommer att bli helt underbart!

Nej, nu ska jag duscha och sedan bär det av för att kicka lite ass på xbox. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!