måndag, april 12, 2010

Jobb

Har varit och sökt jobb på massor av ställen. Har nog lämnat in mina uppgifter på 13 olika ställen tror jag. Så det är bra. Men jag vet inte hur stor chansen är att jag får jobb. Men jag hoppas innerligt på att jag kommer att få något i alla fall. Särskilt det som innebär teater, det skulle vara grymt roligt, mitt drömjobb helt klart.

Vad har jag mer gjort? Inte så mycket känns det som. Hushållssysslor, sprungit på stan och umgåtts med vänner. Rätt soft.

Ska till VC idag igen. Får se vad han säger idag. Hoppas att jag får som jag vill. Ska på en bedömning på torsdag också. Hoppas också att det blir som jag vill. Jag har nämligen en plan. Men sen om den utspelar sig som jag vill, det är lite svårt att säga för jag har egentligen inte så mycket att säga till om där.
Men, men.. Får väl se.

Nu ska jag busa med kissarna sedan åka och hämta upp bror på stan.
Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!