tisdag, mars 02, 2010

Stan

Lika god tjockpannkaka idag till lunch som den var igår till middag. Jag lyckades äntligen! Det enda jag inte tyckte om var köttet, får byta ut det till något annat nästa gång. Just det, på tal om kött. Jag och R skulle äta fläskfilé för ett par dagar sedan. Värre lukt har jag aldrig varit med om. Alltså, fortsätt inte att läsa om du snart ska äta för det kan förstöra din aptit. Men det luktade obduktion om den där köttbiten. Jag höll på att krevera. Det var bland det vidrigaste jag har varit med om. Men slutresultatet blev ju till slut bra. Men numera köper jag endast kött som är helt 100% svenskt.

Nu bär det snart iväg till stan. Ska möta upp I och gå lite ärenden. Ska förhoppningsvis klippa mig om det finns några tider kvar. Vilket jag verkligen, verkligen hoppas!

Middag idag blir egengjord pyttipanna. Drygt, men gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!