torsdag, mars 18, 2010

Keep On Walking

I better keep on walking! Salem Al Fakirs "Keep On Walking".
Helt klart min favoritlåt just nu. Kan lyssna på den hur mycket som helst. Den är så underbart bra. Dock så vann den inte.. Men jag har den alltid på datorn i alla fall.

Igår fick vi vårt efterlängtade X-box 360. R har varit mycket otålig och jag tror att det blir hans sambo den närmaste veckan. Jag är bara en biprodukt typ, haha..
Men det är roligt att spela. Har suttit och sjungit Lips nu på morgonen. Ska nog försöka snappa åt mig det och testa lite Fable senare.

Var på Terry Evans igårkväll med min syster. Det var intressant. Fick inget budskap (hade inte förväntat mig det heller) eller hann fråga någon fråga. Men jag lärde mig mycket ändå. Tycker att det är intressant att se hur han jobbar och alla svaren på frågorna som alla ställde har hjälpt mig en hel del. Det jag inte fick svar på ska jag kolla upp själv med en kontakt jag har i stan. Så det känns positivt. Det här är bara början på en mycket lång inre resa.

Känner mig nöjd just nu. Vet inte vad känslan kommer ifrån eller vad den gör här, men det känns bra just nu. Känslan av att allt kommer att ordna sig. Det känns underbart.

Imorrn ska jag till kkm. Får se hur det går. Har egentligen inte så mycket tankar kring det, så jag får se helt enkelt vad som sägs.

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!