torsdag, mars 11, 2010

Irritation

Satt igår och tittade på film med R, vi såg 2012. Jag blev så arg på hur folk reagerade i filmen. Sitt och tänkt ett tag på hur du skulle reagera om du bara någon kilometer bort ser en stor explosion som kan liknas vid en kärnvapenexplosion, eller om marken under dig rämnar och skapar stora sprickor som får bilar att ramla ner. Hur skulle du reagera? Jag skulle springa fort som attan så fort jag såg något hända som inte borde hända. Man förstår ganska direkt att det är något som är fel. Inte ställer man sig och tittar på fenomenet för att sedan backa lite försiktigt och sedan komma fram till att det är bra idé att springa. Jag tycker inte att reaktionerna var riktigt trovärdiga. Men annars var det en helt okej film.
Efter det satt jag och såg på Det Okända. Rätt så intressant. Kom dessutom att tänka på att jag ska se Terry snart också. *Glad* Får se vem som följer med mig, R vill inte i alla fall. Kanske någon syster?

Var till VC i förrgår och det rosa huset igår. Vi ska avvakta och se hur det blir. Tänker inte avslöja några detaljer här.

Jag tror att mina tabletter får mig att lättare bli irriterad och upprörd över saker. Har redan förbannat mig över fb-spelen två gånger den här veckan för småsaker som inte ville fungera. Tror jag får ta upp det med läkaren.

Just det, måste ringa barnmorskan om insättning av staven också. Snart dags för det.

Haha.. Måste bara berätta om min dröm som jag hade natten till igår. Jag och R skulle gifta oss. Det var ett fint bröllop osv. Men jag hade inte fått veta något förrän veckan innan vi skulle gifta oss. Min mor hade planerat allt och i princip alla visste om det förutom jag. Och efter ceremonin så brydde sig alla mer om sig själva och att de skulle bli mätta än att gratulera brudparet. Så det var ingen som brydde sig om bruden, alltså mig. Jag var så arg, så arg. Det här är nog mitt mardrömsbröllop. Får hoppas att det inte blir så när den dagen väl kommer.

Oj, vad mycket ilska och irritation som kom upp i det här inlägget. Men jag är inte arg eller irriterad nu. Dock vet man aldrig med mig nu för tiden, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!