tisdag, mars 22, 2016

Blödig

Jag har aldrig varit särskilt blödig för filmer eller fina moments, det krävs en del för att jag ska börja grina på grund av fina eller sorgliga ögonblick. Men nu har det vänts lite upp och ner.. Så fort man skaffar barn blir man som världens största vattenfall.

Under den sista månaden i graviditeten blev jag lite extra blödig och hormonell. Jag såg genom hela Vänner-serien under graviditeten och i avsnittet där Rachel föder sitt barn så grinade jag, både för att det var fint men även för att hon födde sitt barn innan mig, haha! Detta var ca 2 veckor innan förlossningen.

Första 2-3 veckorna efter förlossningen var hemska dom också. Jag kunde gå in i sovrummet och se hur Lilja sov så fint och började grina bara därför.
Sedan har det lugnat ner sig lite grann. Men nu, Nu har det vänt igen. Tittade på ett serieavsnitt idag där det var ett fint ögonblick och jag var så häääär (visar jätte nära mellan tummen och pekfingret) nära på att börja grina. Det började tåras lite grann, men jag lyckades hålla undan det.

Löjligt säger jag bara!
Blir det verkligen så här för alla?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!