fredag, oktober 30, 2015

Tangle Teezer

Jag måste bara få göra lite reklam för en hårborste som jag köpte för någon vecka sedan. Tangle Teezer heter den och det är en frisör som har tagit fram den för att, precis som namnet antyder, reda  ut tovor ur håret. Den finns i flera utföranden, men jag köpte en liten som precis får plats i handen (och rosa såklart!).

Den funkar jätte bra. Under den här graviditeten har jag fått jätte tovigt hår, när det är blött. Så även fast jag nyss har duschat och använt balsam och hela köret så är det ett rent helvete att borsta håret efteråt. Men den här borsten mer än halverar processen och smärtan med att reda ut allt. Oavsett om håret är blött eller torrt så tycker jag att den fungerar superbra!

Så om du har problem med tovigt hår borde du definitivt testa den. Jag köpte min på Åhlens för ca 160-170kr.

Bild från Google



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!